Hej.
Har prøvet at søge i snart 2 dage men det er ikke lykkedes mig at finde en løsning på mit problem så nu tænkte jeg at jeg måske kunne hive lidt information ud herfra.
Jeg har en kammerat som reparerer biler. Engang imellem falder han over et godt håndværker-tilbud og så køber han en brugt bil, fikser den op og sælger den så videre. Han er ret så skrap til det med at reparere biler, det kniber så til gengæld lidt med at sælge dem igen.
Og det er her jeg kom ind i billedet.
Jeg har lavet en mindre side i Wordpress startpakke og vil så lave en side med "biler til salg".
Jeg vil så gerne liste "vognparken" op med et billede og så en kort beskrivelse ligesom her:
Og med et link der sender brugeren videre til en ny side med yderligere informationer som her:
Tekst og billede med thumbnails etc.
Det ville heller ikke være helt tosset hvis man på en nem måde kunne opdatere galleriet så han selv kunne ordne det uden min indblanding.
Findes dette? Det er af mindre betydning om der eventuelt skal købes templates/widgets sålænge det er indenfor rimelighedens grænser. (Han lever trods ikke af at sælge biler). :)
not a support question