Ved godt det er noget rigtig snot at sige, men prøv seriøst at overveje at skifte host.
Jeg har stået i præcis samme sko som dig, hvad angår gallerier og surftown, eller generelt bare Wordpress og Surftown.
Efter mange overvejelser, gav jeg det chancen, og skiftede til Gigahost.dk.
Jeg har INGEN problemer haft hos dem, og nu har jeg haft siden i snart 2 måneder hos dem. Koster meget lidt for et år, og du har serverspeed der er mindst så hurtige som Surftown, en udemærket support på mail, plads nok til alt, og så er der det som mange snakker om, når de snakker om Gigahost - Sikkerheden.
Mange siger, at Gigahost har problemer med sikkerheden. Jeg kan dog ikke sige at jeg kan stå ved det, og på den her tid, har jeg ingen problemer haft med noget som helst. Så det er vel bare (i mine øjne) om at holde sin blog opdateret, og så tage backup jævnligt.
Men i hvert fald, prøv at overveje at skifte, selvom der er meget arbejde i det. Det tog ca 2 uger, at flytte alt vores materiale fra Surftown til Gigahost, men det var dog også fordi, at mange artikler skulle omskrives, gallerier skulle genuploades mm. da vores tidligere system var Subdreamer og det nuværende sjovt nok er Wordpress.
:-)