hvordan kontakter jeg worpress? jeg skal have hjælp til at finde mit brugernavn og kode - jeg har nemlig oprettet et nyt wp website med den samme mail som jeg har brugt til en gl wp blog og kan nu ikke få tilsendt den glemte kode og brugernavn på det nye website fordi den sender koden til den gl blog? - what to do.....?
glemt kode/brugernavn - samme mail adresse til 2 blogs
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Hvis det er denne: http://greenbeeservice.dk/ - kunne en mulighed være, at du via FTP-adgangen sletter alt, og installerer igen med korrekt email, så du en anden gang får nyt password sendt rigtigt
Skrevet 12 years siden # -
IHH tak fordi du svare, du er en engel. Det er det site. Men ser du jeg er allerede forvirret her omkring FTP-adgang? - jeg er kun nået til at købe domæinet via en udbyder unoeuro hvor jeg med det samme kunne oprette et wp site. Jeg har endnu ikke downloaded noget. så kan jeg stadig slette via FTP adgang, det er kun indhold jeg sletter ik?
hej Henning på din hjælp fik jeg kontaktede min domæine udbyder og jeg kan bare overskrive med en ny installation af wp - så mange tak puhaaa -
Fint - håber det lykkes for dig.
Hvis ikke - så må du vende tilbage med nyt ?Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question