Hey derude
Jeg her websitet http://www.Pro-Street.dk, hvor vi efterhånden har et okay godt besøgstal synes jeg. Eller visningstal, som dette emne tager udgangspunkt i.
Det drejer sig om, at jeg har et tema fra hjemmesiden wpzoom.com, som understøtter banner-management.
Men deres eget pre-installerede system, er kun til at sætte et enkelt banner ind, og intet andet.
Jeg søger derfor et mere advanceret bannersystem, og har derfor kigget nærmere på Google Ads, det system mange hjemmesider bruger rundt omkring på deres websites, til at vise reklamer med. Som jeg har læst, giver disse reklamer nemlig mellem 2-5 dollars pr. 1000 visning, og da vi har et okay snit (300 visninger om dagen ca.) synes jeg det må være på tide at sætte dette i gang, så man efterhånden kan tjene bare Lidt på sit site.
Men til det søger jeg en som kan hjælpe med at få det sat op, og få det til at virke.
Så hvis der er en venlig sjæl derude, der gider bruge et par minutter på at guide mig til hvordan jeg skal gøre, så ville jeg blive SUPER glad!
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Niki Funch
not resolved