Hej
Jeg har http://www.billigtisverige.dk og det er en guide til billigt indkøb i Sverige.
Der findes flere forskellige sider, f.eks. Børnetøj og babyudstyr og her har jeg flere forskellige butikker, som jeg skriver om.
Problemet er nu at jeg gerne vil have flere Google Maps på hver side og det giver mig problemer. Hvis jeg blot bruger Googles mulighed for at indsætte kortet som iframe, så slettes kortet, hvis jeg ved en fejl får gemt i Visual mode. Se problem stillingen i denne diskussion.
Hvis jeg bare skal bruge ét kort per. side, så bruger jeg det plugin, som hedder WP Geo Location og det virker super. Men mig bekendt kan man kun have ét kort på hver side, med dette plugin.
Jeg har ligeledes prøvet at teste med et plugin, som hedder Geotag, men det er for avanceret til mig, til at jeg kan få det til at virke, som jeg gerne vil have.
Er der nogen som har et bud på hvordan jeg får flere Google kort på samme side, uden hele tiden at risikere at slette det hele ved at bruge Visual mode, når jeg gemmer?
De bedste hilsner
Kim Rasmussen
not a support question