Hej er der nogle der kender et godt plugin man kan have på sin hjemmeside, med et dansk flag som standard og så et engelsk flag man kan trykke på, hvis man ønsker at læse siden på engelsk?
Håber nogen kan hjælpe :) tak
Hej er der nogle der kender et godt plugin man kan have på sin hjemmeside, med et dansk flag som standard og så et engelsk flag man kan trykke på, hvis man ønsker at læse siden på engelsk?
Håber nogen kan hjælpe :) tak
qTranslate...
Google Translate har vist også en funktion, men jeg har ikke prøvet den.
Er det et der kan oversætte hjememsidens indhold for de besøgende? :)
Jeg vil gerne have at man skal kunne trykke på det engelske flag fx. og så at hele sidens indhold bliver voersat for brugeren
Ved brug af qTranslate, skal du selv oversætte indholdet.
Google Translate kan oversætte det for dig, men det er en maskinoversættelse, som ikke altid er lige god.
okay jamen jeg vil helst gerne have maskine oversættelse, da jeg ikke rigtig har tid til at oversætte hele indholdet der skal være på siderne
...jamen jeg vil helst gerne have maskine oversættelse...
Jamen, så er Google Translate den nemme løsning.
Ja, jeg kan bare ikek finde et plugin med google translator hvor man kan sætte den til at der er to flag at vælge imellem oppe i hjørnet
Det kan du selv lave.
Du beder google om at oversætte siden og laver et link til oversættelsen med et Engelsk flag som du sætter ind hvor du vil have det på siden.
okay er det noget du kan uddybe lidt hvordan jeg gør? :) Ville være en stor hjælp
Jeg gider ikke sidde og gætte ;-)
så et link til siden og hvor flaget skal sidde så er det noget nemmere.
ps du kan smide flaget og linket i en tekst widget.
Lettere kan det ikke være.
den er ikke online endnu, jeg kører i wamp server indtilvidere :) Så kan desværre ikke poste et link og har ikke noget domæne at smide det op på lige nu
ok så brug en tekst widget, og smid koden til linket og flaget deri
okay :) Men hvordan får jeg koden til det og hvordan og hvorledes - undskyld hvis jeg spørger dumt....
Så lige dette plugin: http://wordpress.org/extend/plugins/gtranslate/
Måske det er noget du kan bruge...
længe leve google-translator. En vigtig konkurrent til de bedste standup komikere=)
Du skal være logget ind for at skrive.