Hejsa herinde.
Jeg har netop færdiggjort at bygge et system hvor jeg kan tilbyde folk som har et seriøst formål med deres blog at få en gratis wordpress blog på eget domæne. Eneste udgift er at købe domænet på gratisdns.dk til pt 89 kr. (jeg laver en how-to hvor du kan læse hvad du skal gøre) Og så skal du selvfølgelig betale ca 45 til DK hostmaster hvert år for beholde dit domæne, men det kommer man jo ikke udenom.
Det er altså mig der betaler en god stabil hosting (webhotel) og jeg ordner installationen gratis. Der er plugins med i pakken fra start og forskellige themes/designs. Jeg gør det gratis imod at jeg får en reklame/topbanner på siden. Man man kan selvfølgelig os bestille det uden reklamebanner i toppen, men så er det jo ik gratis længere ;o)
Systemet er klar til de første bloggere og jeg har ikke lanceret det her offentligt andre steder endnu, men der kommer snart en webside med info om det. Indtil da kan man skrive til mig herinde igennem.
Jeg vil levere en installeret og grovindstillet wordpress som er indstillet med ønsket brugernavn, email og password. Der ydes ikke gratis support på systemet, ligesom jeg ikke giver ftp adgang til domænet, men det må man betale sig fra at jeg ordner for dig. Men jeg vil satse på at lave en god pakke så man ikke får brug for yderligere. Jeg forventer at ligge ca 10 af de mest populære designs og de mest populære plugins ind i pakken, og vil derfor gerne høre hvilke desings og plugins jeg bør satse på at inkludere i pakken. Skriv venligst hvilke plugins og designs jeg bør inkludere i sådan en fin pakke :o)
Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at få hjælp af wordpress nørder til følgende:
-hvilke filer bør jeg altid fjerne skrivebeskyttelsen fra? Nogen der har en liste over dem?
-Hjælp med at finde en simpel måde at lave banneret i toppen så det ser pænt ud og virker i alle designs jeg inkluderer i pakken. Jeg forestiller mig at der skal laves om i hver theme, men er der evt en der kender en smartere måde? Jeg forventer kun at bruge google adsense.
På forhånd tak og glæder mig til at hjælpe folk med at få deres helt egen wordpress blog 100 procent gratis ;o)
Mvh Michael Hjulskov
not resolved