Hvis du skal bruge andre tegnsæt i Wordpress skal din MySQL database være indstillet til andre tegnsæt.
Hvis tegnsættet er indstillet til latin1_ kan du ikke skrive andre tegn end de latinske samt æøå. Men er tegnsættet indstillet til UTF8 kan du godt vise hebraiske tegn samt græsk, sanskrit, kinesisk, mv.
Det er en temmelig vanskelig process at skifte tegnsæt, hvis din database står forkert, men det kan lade sig gøre. (Sidst jeg gjorde forsøget tog det en lille uge.)
Hvis din side kan vise tegnet i tekst-form så er spørgsmålet vel om man kan ændre tekstfont ligesom vi kan skifte mellem flere serif og sans-serif typer, Helvetica, Times New Roman, Gothic...
Jeg ved ikke hvor mange font typer af hebraisk der findes.
Det er så yderligere kompliceret, da du kan få flere fonte til MS Word end der er tilrådighed på internettet/min pc. Det er derfor man i style sheets (style.css) definerer font-family: som for eksempel: Verdana, Geneva, sans-serif;
Størrelsen af tegnet styres også af stylesheet med font-size:
Så måske kan du løse dit problem ved at tilføje lidt i Style sheet.
Hvis det bare er et enkelt tegn du vil bruge som illustration så ville jeg helt klart Skrive tegnet i MS Word i meget stort fontstørrelse og derefter tage et screen dump og behandle billedet i et billedbehandlings-program inden upload til hjemmesiden.