Hej - håber at kan jeg få lidt af en flink wordpress kender.....
jeg har en freames side http://www.artgaard.dk og vil nu skifte til wordpress (www.malerier-fodbold-sport.dk//wordpress) - det er så let - lol.
Kan jeg bare købe et templates med flash og det hele til ca. 300$ ogloade, og uden alle mulige forskellige indstillinger, og så er problemerne løst for den her gang????
jeg er started med en templates "Elegant Grunge" (KAN JEG REDIGERE I LÆNGDEN AF DEN??? Så den bare fylder en skærmside.)
prøvede 10-12 gange at instalere wordpress lol - endelig lykkes det fordi jeg havde "glemt" at registrer mit domæne - lol - lol - lol - lol - lolo...
når jeg vil lave Egen struktur om skrives der - "DU BØR OPDATERE DIN HTACCESS NU??????.
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /wordpress/
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /wordpress/index.php [L]
</IfModule>
Hvad betyder det og hvorfor er der fejl hver gang jeg prøver at lave noget(mht indlægget her)????
Ok vil gerne have alt iorden inde jeg begynder med at sætte malerier/billeder ind, men mangler et billedgalleri (fremviser) prøvede så NEXTGen/GALLERY - og havde sat filen.. i wordpress wp-content/plugins (er det rigtigt?) så tilføjede jeg simpleveiwer og "fejl"
Sorry, NextGEN Gallery SimpleViewer works only in Combination with NextGEN Gallery
hvad med alle de link som er standart - kan de fjernes, ind`til jeg bliver fortrolig med funktionerne FX. Links - Valid XHTML, xfn, unca....., osv
og til sidst hvorfor har jeg ingen adgang til min mysql - det password jeg oprettede virker ikke (har det noget at sige???)
Håber at her er en som kan hjælpe lidt "bare" med nogle af alle mine spørgsmål
Venlig hilsen Den fustrerede......
Har redigeret CMOD til 777 -
Har lavet wp-config som alle beskriver på dev sider
host - surftown....
not resolved