Jeg har lige installeret et tema og så anbefalede kontrolpanelet, at jeg også installerede Page Builder og Types. Efter jeg har aktiveret dem, så viser den en hvid side hvor der står følgende: Fatal error: 'break' not in the 'loop' or 'switch' context in /var/www/maikenlange.dk/public_html/wp-content/plugins/types/embedded/common/toolset-forms/lib/adodb-time.inc.php on line 1012
Det kommer frem hver gang jeg trykker på noget.
Er der en, som kan hjælpe mig videre? Det ville være en stor hjælp, på forhånd tak.
Vh. Maiken
Hjælp, der står Fatal error efter jeg lige har installeret tema
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Hej Maiken
Du kan gå ind via FTP og deaktivere de to plugins - så burde du kunne komme videre.
Skrevet 10 years siden # -
Det er plugin "types" der ser ud til at være problembarnet
Tak for dit hurtige svar!
Jeg er helt ny til det her, og det er min første hjemmeside, derfor spørger jeg nok lidt dumt. Men hvad er FTP, og hvordan går jeg ind via det?Skrevet 10 years siden # -
Ja - helt OK :-). Et FTP Program er f.eks. et program som Filezilla (gratis program).
Herigennem får du kontakt til dit websted på en måde der lidt ligner stifinder i Windows.
Her kan du se alle filer der ligger på dit websted, bl.a. også plugins :-)
Du har fået en mail fra din udbyder (Surftown, One.com, Meebox eller lignende) der indeholder koder og brugernavne til brug for forbindelse via FTP. Disse informationer skal du bruge.
Skrevet 10 years siden #
-
Tusind tak for hjælpen, nu fungerer det fint igen - tak!
:-)
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved