Er der en der kan hjælpe ,når jeg oploder billeder så er thumpnail i en være u orden kan det løse let ,se evt på http://www.ibry.dk har prøvet at sotere i galleriet men det kan man ikke mere
Hjælp i til Hjemmeside
(5 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 16 years siden #
-
er du sikker?
Jeg bruger det WP-indbyggede galleri og her kan man vælge rækkefølge - navn eller dato, stigende eller faldende, plus at man selv kan nummerere sine billeder.(man kan også vælge tilfældig rækkefølge.
Men jeg har gjort det til en vane altid at omdøbe og resize mine billeder inden jeg uploader da jeg på den måde med navn/nummer selv bestemmer rækkefølgen.
(Jeg bruger irfanview batch på alle mine billeder, omdøber til nytnavn###, og skalerer til max 1024*1024 punkter 80% kvalitet, så går det rimeligt hurtigt at se billederne på min hjemmeside for de besøgende.)
ha en god dag
Skrevet 16 years siden # -
Hej boldt
tak for svar ,kan også godt få dem til at stå rigtig men så bliver billedert komprimeret og ser ikke godt ud i mine øjne,har været alle indstillinger igennem nu og prøvet alle ved opload ,så den kan ikke det jeg gerne ville.
Hilsen ibSkrevet 16 years siden # -
Nu er det lidt svært at vide, hvad du vil, men dine thumbnails er enten ret små eller de er for mange på en række, så der sker en underlig ombrydning.
Hvis du satte dem til at være ens højde og bredde, så ville du bedre kunne regne med hvor mange, der kan være på en række.
I mit design er f.eks. plads til tre rækker.
Skrevet 16 years siden # -
Hej Mark
Tak for svar .
Ang thumbnails så har jeg prøvet fra 50*50 -100*100 150*150 100*146 alle forsøg er mislykkes jo større thumbnails jo større rod ,det kan skyldes at jeg som fotograf jo beskære mine billeder i mange forskellig størelser at det kommer der fra ,det bedste er som de er nu med 50*50 men bestemt ikke optimalt,jeg kan godt få dem ens på rækker i alle de forsøg jeg har lavet ,men så trækker /vrider/komprimere den billedet så det ser helt forkert ud ,det jeg var ude efter var at den tog en del af billedet og viste det frem for at "komprimere" "ødelægge" det .
Håber du kan folge mig
Hilsen ibSkrevet 16 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question