Min hjemmeside skriver dette når vi prøver at komme ind bag.
Fatal error: Uncaught ReflectionException: Method get site editor type does not exist in Par/www/usury-house.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme- builder/documents/theme-document.php:48 Stack trace: #0 /var/www/luxury- hok/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme- builder/documents/theme-document.php(48) ReflectionClassgethethod(get site editor...) 1 /var/www/luxury-house.dk/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme- builder/documents/theme-document.php(129) ElementorPro Modules Themefuilder Documents Theme Document:get_site_editor_type_bc #2 Nar/www/luxury-house.dk/public_html/wp content/plugins/elementor/core/common/modules/finder/categories/create.php(94) Untor Pro Modules Themeluilder\Documents Theme Document.gete urlo #3 /v/www/luxury-house.dk/public_html/wp content/plugins/elements/com/common/odules/finder/categories/create.php(67) Dermenton CorryCommonModules indery CategoriesCreste create em url by document clue in /var/www/luxury-house.dk/public_html/wp- content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php onine 45 instructions
Er der et sødt mennesker som kan hjælpe med hvad jeg skal gøre ?
Skriv gerne til min mail: jacobstofferappel@hotmail.com
Jeg er MEGET ny i dette
Mange tak