Har fundet et godt thema, med mangler en plug-in, der gør mig i stand til at sætte billeder på siden, som en widget.
Plus at jeg gerne skulle kunne starte mit forum, men mangler en måde at gøre det på.
:) jens Otto frederiksen
Hjælp til design af wordpress
(9 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Har fundet et godt thema, med mangler en plug-in, der gør mig i stand til at sætte billeder på siden, som en widget.
Er det i sidebaren eller footeren du vil have billederne ? siden du siger widget-.
Et link til din side og temaet du har fundet.
Plus at jeg gerne skulle kunne starte mit forum, men mangler en måde at gøre det på.
Hvilket forum skal du bruge ?
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Mingle forum hedder det. Jeg har sat det op, skal bare "sættes" på siden.Jeg har fået løst pic/widget problemmet.
Thema er et jeg selv har lavet i et bulder program. Siden er offline.Skrevet 15 years siden # -
Thema er et jeg selv har lavet i et bulder program. Siden er offline.
ok
Skrevet 15 years siden # -
hvordan skriver man direkte - person til person......beskeder
:) jens OttoSkrevet 15 years siden # -
hvordan skriver man direkte - person til person......beskeder
Det kan man ikke, men nogen har et link til deres hjemmeside nederst i deres svar.
Personligt foretrækker jeg at man bruger Forummet så alle har gavn af spørgsmål og svar
OK, hvordan får jeg Mingle forum til at køre/virke på min hjemmeside. Siden er offline p.t.
:) jens Otto FrederiksenSkrevet 15 years siden # -
Siden er offline p.t.
ok
Jeg sad selv og lurede hvordan jeg fik det til at virke. Læste mig så frem til det via plugin siden. Meget nyttigt til tiden, at gøre.
Men opret en ny side som du f.eks klader for forum. Indsæt derefter dette [mingleforum]
i editoren. Så er det bare at gemme.Bemærk at plugin'et skal være uploaded og skal være aktivt.
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question