Hej. Jeg har en del spørgsmål til grafisk finpudsning af min side. Det skal dog siges, at siden er et godt stykke fra at være færdig, der er bare enkelte elementer af Wordpress som jeg gerne vil have hjælp til af mere erfarne brugere. Jeg tror ikke at svarene er forfærdeligt komplicerede, jeg har bare ikke kunnet google mig frem til nogen løsninger, da spørgsmålene er ret specifikke i forhold til tema.
Linket er dette: kortlink.dk/7zaw (Jeg undlader at bruge mit site's navn, da jeg ikke håber denne tråd vil dukke op som den første når siden bliver googlet, jeg håber I vil respektere dette.)
De ting som jeg gerne vil have noget hjælp til:
1. De bokse der er rundt om fodboldlogoerne, hvordan fjernes de? Jeg ahr en idé om at jeg skal ind i noget margin: 5px, eller lignende. Jeg kan dog ikke finde der hvor man ændrer det, da jeg ikke er sikker på hvor jeg skal ind og redigere, når det er en artikel.
2. Er det muligt at lave klublogoerne om til links til artiklen, uden at jeg manuelt skal sidde og gøre hver enkelt billede til et link?
3. Registrer i toppen, hvordan pokker fjerner jeg det? Det godt nok grimt.
4. Som I kan se, er alle artikel navnene skrevet med småt, hvordan ændrer jeg det, så det har original formateringen, dvs. stort begyndelsesbogstav.
5. Sidst, men ikke mindst, hvordan fjerner jeg datoerne foran artikel navnene. Altså de datoer der indikerer hvornår artiklen er blevet lagt ud på siden.
Jeg håber ikke det er for mange spørgsmål og at der sidder nogen mennesker derude der er klar til at hjælpe.
Mvh.
:-)
not resolved