Hej.
Jeg er vedr at opsætte min egen wordpress side. Jeg har set en masse videoer på nettet, og har fulgt dem til punkt og prikke. Men hver gang jeg, efter at have ændret brugernavn, databasenavn, host osv. går ind på siden, så siger den, at der er en fejl.
Helt præcis siger den:
Warning: require() [function.require]: Unable to access /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-includes/default-constants.php in /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-settings.php on line 20
Warning: require(/var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-includes/default-constants.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-settings.php on line 20
Warning: require() [function.require]: Unable to access /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-includes/default-constants.php in /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-settings.php on line 20
Warning: require(/var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-includes/default-constants.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-settings.php on line 20
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-includes/default-constants.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /var/www/www.kimsfotostudie.dk/www/wp-settings.php on line 20
Er der nogen der kan hjælpe mig?
not a support question