Hej Allesammen
Jeg har fået 2 widget codes som jeg gerne vil have til, at stå ved siden af hinanden og ikke under hinanden i en page. Er der nogle som kan hjælpe med dette problem....
Tak
Hej Allesammen
Jeg har fået 2 widget codes som jeg gerne vil have til, at stå ved siden af hinanden og ikke under hinanden i en page. Er der nogle som kan hjælpe med dette problem....
Tak
Vil du have det på en side (altså i indholdsdelen af siden) eller er det i et widget område eller ?
Kan du linke til dit problem (URL) ?
indholdsdelen af siden
ok, hvordan indsætter du widget i dit indholdsområde p.t. ?
kopier bare koden ind på siden
Koden ? - troede du talte om en widget ?
Men hvis vi istedet taler om noget indhold som du ønsker at få vist, så der er 2 kolonner på din side, så kan du jo benytte noget som simpelt som dette plugin, der giver dig mulighed for shortcodes til at lave kolonner etc.
http://wordpress.org/extend/plugins/shortcodes-ultimate/
der findes også købe-plugins til formålet, der er meget avancerede. Men mon ikke du kan bruge ovenstående. Du kan da prøve det.
det er også et widget... men man får bare udleveret en kode som så viser det valgte widget.. men jeg vil prøve det plug-in
Tak
Morten kunne du evt. lave en lille guide til hvor dan man laver 2 spalter men det plug-in ???
nej, det ville kræve at jeg har prøvet det. Jeg bruger istedet premium themes der har muligheden eller et købeplugin fra codecanyon.net (der er nogle stykker af høj kvalitet derinde).
du kan også blot lave det med kode. Du kan hurtigt smække nogle <DIV>'er sammen til formålet.
Jeg ser om jeg kan finde en video på youtube...
Kan ikke finde ud af det med koder..
Men tak for hjælpen
Du skal være logget ind for at skrive.