Jeg er fuldstændig amatør i det her hjemmeside opsætning men lykkedes med at opsætte min første hjemmeside selv ved hjælpe af en manual og den virker på 3 år...
Mit problem er at nu vil jeg så gerne oprette endnu en hjemmeside (begge for small business)og den proces opfører sig ikke helt som den gamle!
Jeg er kommet så langt at jeg har købt mit domænenavn som bor hos Unoeuro - det gør den første også - og jeg tror også jeg har flyttet det til wordpress.com så der nu ikke længere er >>wordpress<< i navnet.
Men fx. kan jeg ikke få lov at installere plugins? Den skriver at jeg skal være business for at kunne det (jeg er premium og forstår ikke at det ikke er nok? Det er fint på den anden hjemmeside??) Og det er INGEN plugins jeg må få...
Dernæst så er det sådan med den anden hjemmeside at jeg ikke bruger "wordpress.com" manualpanel (hvis det overhovedet hedder det) men bare http://www...... navn/wp-admin hele tiden og derigennem redigerer jeg alt! Men med den nye her bliver den ved med at hoppe over i selve wordpress.com så jeg har ligesom 2 overflader og jeg er ikke sikker på de snakker sammen! ... Forstår nogen hvad jeg mener med det..?
Nå men der er flere udfordringer men tænker det må være nok at bakse med til en start... Og hvorfor er det jeg ikke får en til det? - økonomi og nysgerrighed og stædighed... og dumhed måske... Men jeg vil rigtig gerne hvis det kunne lykkes!
På forhånd tak !
Mvh Christina
not a support question