Hej Jesper
Ja som John skriver så fint, de ting du har skrevet der dækker wp ganske let :-)
@Jesper
Det drejer som om følgende:
- Login (den er nok lige for ;-))
- Multilevel user access - dvs. ét medlem kan have flere roller/funktioner i foreningen.
- Forum
- Tilmeldinger til, og oversigt over, diverse løb større ture
- Webshop - betalingsmodul ikke et must
- Brugere skal kun oprettes ét sted - og kun af admin's
- Brugere skal kunne rette i egne stamdata, samt uploade billede og lave en kort beskrivelse af sig selv.
- Et godt billed gallery, som også skal kunne håndtere video (ikke et must)
Login:
Theme my Login, Login with Ajax, SuperSlider-Login
Mulitilevel user access:
User Role Editor, CaPa (opsætning af hvem der kan se hvilke sider)
Forum:
Mingle (meget simpelt men godt), bbpress, buddypress (mere specielt buddypress er af del af et større comunity), Simple Press (ret godt forum minder meget om phpbb i options.Her er et link til deres side da det kan være lidt svært at finde).
Mine personlige favoritter ang forums er Mingle og Simple Press.
Vis du er til phpbb3 eller SMF forums kan du hente bridges til det.
Tilmeldinger til, og oversigt over, diverse løb større ture:
Event Calendar
Webshop:Jeg anbefaler wp e-Commerce deres hjemmeside er her
Brugere skal kun oprettes ét sted:
Jeg er ikke 100% sikker på hvad du mener :-) vis du tænker på brugere der registrere sig også er registreret på forum osv, sker det helt af sig selv (intet ekstra plugin behøves til det).
Brugere skal kunne rette i egne stamdata, samt uploade billede og lave en kort beskrivelse af sig selv.:
Brugere har som standart rettigheder til at rette egne stamdata. - til billede/Avatar skal du hente et plugin fx. User Avatar
Et godt billed gallery, som også skal kunne håndtere video:
Der er mange gode gallerier der er bla. NextGEN Gallery, GRAND FlAGallery(også mp3 og film), Post video players, slideshow albums, photo galleries and music / podcast playlist= ja den lange smøre er navnet på et plugin :-P.
Det var lige en hurtig gennemgang af hvad du kunne bruge :-)
Men ta en surf rundt på http://wordpress.org/extend/
Der er masse og masse af muligheder det er bare at gi den gas :-)
mvh.
Dan Mortensen