Hej her i forummet.
Jeg er lidt i tvivl om det er det rigtige sted jeg skriver, ellers må i sige til.
Jeg har virkelig brug for en eller anden der kan hjælpe mig med min hjemmeside.
Hjemmesiden er ikke en jeg selv har lavet, men betalte en for at få den lavet, den er ikke færdig da jeg har droppet sammenarbejdet med den person som skulle færdig gøre hjemmesiden, personen som jeg betalte skulle lave den, mens jeg så kunne tage mig af mit lille nystartet firma.
Jeg ved godt at der står her på siden at man ikke skal skrive at man ikke kan skrive PHP for det kan alle, jeg aner ikke hvad det er og aner faktisk ikke særlig meget om at kode eller lave hjemmesider så det var derfor jeg valgte at betale mig fra det.
Hjemmesiden indeholder en shop samt et par andre sider som personen har været inde og skrive nogen koder i.
Alle de koder personen har skrevet, har personen oplyst at det er noget personen selv har kodet, og jeg aner ikke hvad disse koder gøre, jeg ved bare at det har ændret på nogen ting i wordpress så det ikke er alle tingene der virker som de skal, men det skulle personen nok få rettet op på, nu er der gået ca. 6 uger og hjemmesiden spiller ikke endnu.
Desværre er det sådan at jeg faktisk heller ikke kender særlig meget til wordpress men det var det personen anbefallet, og når man ikke ved beder end jeg, så siger man bare oki og tror på det.
Det skal lige siges, at der er et par få ting jeg har lært i wordpress og WPstorcart, ved selv at prøve mig frem, og et par få ting personen har vist mig, men slet ikke nok til at jeg selv vil kaste mig ud i det.
Jeg må indrømme jeg føler mig lidt dum på det her, så hvis der mangler oplysninger må i endelig sige til.
Hjemmesiden hedder Kims rep.
http://www.kimsrep.dk
Med venlig hilsen og på forhånd tak
Kim