Hej.
Jeg har et lille problem med min hjemmeside http://SabrinaJensen.dk - Siden i middags har det ikke været muligt at gå ind på siden, pga en server fejl. Jeg kan ikke engang logge ind på siden via http://sabrinajensen.dk/wp-admin/ - hvad skal jeg gøre?
Håber på at der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig
HTTP-Fejl 500
(19 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Prøv at se om du kan tilgå din hjemmeside med din FTP konto.
Hvis der ligger en .htaccess fil i dit hjemmebibliotek, så omdøb den evt. til noget andet _htaccess eller gammel_htaccessHvis du stadig ikke kan tilgå din hjemmeside efter ovenstående, så kontakt din web-hoster som er one.com
https://www.one.com/en/support/guides-faqTilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 13 years siden # -
Som maxemil skriver, plejer det at være en .htaccess fejl (HTTP-Fejl 500)
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Kan ikke finde den .htaccess fil - ligger den i en i en særlig mappe?
Skrevet 13 years siden # -
Ligger i roden af din WP
Fandt den...
Den ser sådan ud
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule># END WordPress
Hvad skal jeg ændre? Har ikke så meget forstand på det.
Ser korrekt ud.
Hmm prøv at tilgå din WP via FTP og omdøb/fjerne alle dine plug-ins.
Evt kopier dem til din pc og derefter slet dem på serveren.Virker siden så, da upload dine plug-ins igen. En af gangen og check at siden virker hver gang.
Det skete mens jeg prøvede at tilpasse css filen til min webshop som så enormt rodet ud når man åbnede siden. Vil det være en idé at slette plugin til webshoppen?
Har du ikke en backup så du kan uploade css filen igen ?
Eller er det kun rigtige mænd der ikke tager backup ;-)
Nope... Ingen back-up... Er jo også kun en kvinde ;o)
css filen "burde" ikke kunne være årsag til at man ikke kan se siden. Højst gøre at siden ikke ser rigtig ud.
Der må være andet galt.
Så virker det... Så er spørgsmålet bare, hvilken webshop virker bedst med det tema der hedder Magazine Basic? Helst med Paypal. Jeg brugte WooCommerce før og det så virkelig rodet ud.
Jeg slettede både tema-filen og WooCommerce-plugin da det er de to jeg har 'leget med' - og nu har jeg geninstalleret Magazine Basic-temaet. Så nu mangler jeg bare en webshop løsning... som ikke får det til at ligne noget ikke engang katten vil slæbe med hjem...
Nu vil den ikke installer plugins... den siger bad gateway... hmm
When trying to access admin commerce registrations I get a 500 error. There is no error in the dblog.
Skrevet 13 years siden #
-
@jini1: sidste advarsel inden du bliver blokeret.
'morten: indlægget er rettet.Skrevet 13 years siden # -
steffen -> jini1 er formentligt en underbetalt thailandsk person, som får penge for at poste indlæg til diverse fora, betalt af det firma som står bag søgemaskineoptimeringen på (udeladt firmanavn) / julefrokost
Så jeg havde egentligt skrevet lidt "sjovt" med nogle negative søgeord om (udeladt firmanvn) / julefrokost - men lod alligevel være til sidst.
Men derfor kunne jeg godt finde på at ringe og optræde som værende herfra, til (udeladt firmanavn) og spørge om de *virkeligt* mener at de vil acceptere at deres underleverandører spammer diverse hjemmesider med henblik på at promovere deres egen hjemmeside- og om de *virkeligt* mener at de vil tirre folk, som for nogens vedkommende godt kan finde på at skrive negative indlæg på diverse steder (aka "ondt i maven, tyndskid, (udeladt firmanavn), julefrokost, roskildesyge, ågerpriser (kom selv på flere søgeord))....
Men så slettede jeg alligevel indlægget, det var lidt for åndssvagt :-)
@SabrinaJensenDK
Prøv at smide plugins manuelt op via FTP og se om det virker.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question