Hej Thomas,
Jeg har forsøgt at se det for mig og det kunne måske godt være en løsning.
Med udgangspunkt i en side (f.eks. http://danacord.com/buy/katrine-gislinge-plays-piano-works-by-robert-schumann-and-per-norgard/) vises der altså en option-dropdown som nu. Valget i den første dropdown står så mellem fysisk CD, download Flac og download MP3, right.
Nedenunder kommer der så en dropdown mere, hvor alle tracks er listet. Når jeg f.eks. vælger track 14 vises en pris, en antalsvælger og en "Føj til kurv"? Når jeg således har lagt track 14, kommer jeg tilbage til start, hvor jeg først skal vælge i den øverste dropdown og dernæst track 15 i den nederste o.s.v.
Det er, i mine øjne ikke brugervenligt. Udgangspunktet vil formentlig typisk være, at man har lyttet til et track ved at klikke på pilen. For at købe tracket skal man kunne huske hvad det hed og da vi, i vort sortiment, har varer med bokse med op til 10 CD'er à 20-30 tracks, vil listen i dropdownboksen kunne blive alenlang.
Nej, desværre ... jeg må fastholde, at køb af et track skal foregå ud for nummeret på varens indholdsfortegnelse/vareside.
Tak for inputtet.