Nogen der ved, hvordan man fjerner 'recent commented posts'? som kan ses nederst på alle mine sider. Jeg bruger Arras og siden kan ses her: http://metafilm.dk/site/
hvordan fjerner jeg 'recent commented posts'?
(15 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 1 year siden #
-
I din footer.php
<h5 class="widgettitle">Recent Commented Posts</h5>Du kan evt også fordanske det i stedet
Mvh John
http://www.wordpresstema.dkSkrevet 1 year siden # -
Tak for hjælpen men det virker desværre ikke. Jeg kan ikke se koden i footer.php. Nogen idé om hvor koden så kan være?
Skrevet 1 year siden # -
Ikke umiddelbart da jeg ikke kender temaet.
Du må søge filerne igennem.Hvad med filen comments.php evt
Skrevet 1 year siden # -
Jeg har også prøvet at kigge i comments.php men kan heller ikke finde koden der ...
Skrevet 1 year siden # -
nu har jeg fundet ud af det. Jeg kunne i widgets bare hive den ud fra sidebaren ... til gengæld har jeg nu fået et felt hvor der står 'author' - hvordan fjerner jeg det?
Skrevet 1 year siden # -
Hej
Har tidligere testet themaet.
Et eller andet sted i de mange indstillingsmuligheder skal du fjerne et flueben.
kan desværre ikke huske nøjagtigt hvor.
Mvh. HenningSkrevet 1 year siden # -
Tak skal du have. Jeg har netop fundet fluebenet. Under Arras Options er der et menupunkt ved navn layout - der fjerner man fluebenet. Så ved I andre også det :-)
Hilsen MarianneSkrevet 1 year siden # -
Problemet med disse købetemaer er at vi ikke har en Kinamands chance for at gennemskue temaet da en del funktioner foregår i admin delen, som også i dette tema, hvilket henning pointerer.
Ved købetemaer kan man henvende sig til designeren der tit har en Faq vedr temaet
Skrevet 1 year siden # -
@John
Themaet er free via WP - men derudover har du ret.
Mvh. HenningSkrevet 1 year siden # -
@Henning
Nå ok men det er et tema med indbygget options, og totalt ugennemskueligt hvis man ikke har det selv.;-)Skrevet 1 year siden # -
... så har jeg måske valgt det 'forkerte' tema mht. at få hjælp i det her forum? :-(
Skrevet 1 year siden # -
Foraet her giver "hjælp til selvhjælp".
Forvent ikke at vi kender alle temaer...Du fik det til at fungere, og det oven i købet i løbet af få timer - inden for normal arbejdstid. Det må da siges at være ganske godt gået.
Skrevet 1 year siden # -
så har jeg måske valgt det 'forkerte' tema mht. at få hjælp i det her forum? :-(
Sådan skal du ikke tolke det ;-) Vi gør vores bedste, men mange temaer har indbyggede options i admindelen, og det kan man af gode grunde ikke checke uden temaet.
Henning kendte temaet så kom du bare igen
Skrevet 1 year siden # -
Ok - jeg hopper op på hesten igen :-) - tak for opbakningen ;-) ... jeg vender nok snart tilbage med flere gode Arras spørgsmål ...
Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question