Hej.
Jeg lavede for 4-5 år siden selv min WP hjemmeside, med god hjælp herinde fra.Nu vil jeg gerne ændre nogle ting, og kan ikke huske hvordan jeg gjorde i sin tid. Hjemmesiden hedder: Biofeedback-rygestop.dk. Den har en gæstebog, og jeg har lavet som krav at man skal udfylde navn, mailadresse og hjemmeside for at kunne kommentere. Hvordan fjerner jeg teksten "Hjemmeside"? Jeg har fundet stedet i kontrolpanelet hvor der er en side med "Diskussion", hvor der står at man kan sætte vips, hvis man ønsker at folk skal notere navn og mailadresse, hvis de vil kommentere i gæstebogen, men jeg kan ikke finde noget om et felt der hedder hjemmeside. Mon jeg har lavet felterne selv? Der står "*" ved felterne navn og mailadresse, men ikke ved teksten "Hjemmeside". * betyder at felterne er obligatorisk. Mon der er nogen der kan hjælpe? Så vil jeg være meget taknemmelig.
Hvordan fjernes teksten "Hjemmeside", som er et krav for at kommentere gæstebog
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 7 years siden #
-
Omkring kommentar-delen har jeg nogle ændringer som jeg altid foretager i mine temaer.
Og jeg foretager altid disse ændringer i Undertema/child tema.Dit problem løses ved at tilføje følgende linier til undertemaet i functions.php, nederst:
function remove_website_field($fields) {
unset($fields['url']);
return $fields;
}add_filter('comment_form_default_fields', 'remove_website_field');
Udover dit problem har jeg også problemer med oversættelsen "Leave a Reply" som bliver til "Skriv et Svar" Jeg foretrækker "Skriv en Kommentar" samt at information om brug af HTML fjernes. Så jeg retter også i comments.php, hvor jeg erstatter:
comment_form();
med
$comments_args = array(
// change the title of send button
'label_submit'=>'Send',
// change the title of the reply section
'title_reply'=>'Skriv en Kommentar',
// remove "Text or HTML to be displayed after the set of comment fields"
'comment_notes_after' => '',
// redefine your own textarea (the comment body)
'comment_field' => '<p class="comment-form-comment"><label for="comment">' . _x( 'Comment', 'noun' ) . '</label><textarea id="comment" name="comment" aria-required="true"></textarea></p>',
);comment_form($comments_args);
Skrevet 7 years siden # -
Tusind tak. Det vil jeg prøve at kigge på.
HiLsen
AnnetteSkrevet 7 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question