Hej WP-hajer :)
Jeg har hørt at man kan få kvalificeret hjælp herinde, så derfor tillader jeg mig at spørge jer, hvad jeg skal gøre?!
Jeg har haft blog siden 2004 og siden 2005/6 brugt WP. En gang i 2008 (sommeren) kom der så en større opdatering, som jeg UNDLOD at opdatere til, simpelthen fordi jeg kunne læse på rigtig mange blogs, at de fik en masse problemer med "maskinrummet". Da jeg overhovedet ikke er WPnørd - og heller ikke kender nogen, der er - turde jeg ikke opdatere.... og har så ikke opdateret siden 2008. (Set i bakspejlet temmelig uklogt...kan jeg godt se.)
I marts i år fik jeg så mail fra min udbyder, at der var for mange sikkerhedshuller i min gamle WP-version - og at jeg derfor skulle opdatere den. SUK
Jeg gjorde så følgende:
Tog kopi af hele biblioteket på ildkat.dk (min blog) og gemte på pc'en
Loggede ind på WP's kontrolpanel
Trykkede på Opdater og kom til en engelsk side, hvor der var link til den danske side: http://da.wordpress.org/
Derinde fra downloadede jeg Wp version 3.5.1
pakkede den ud i et nyt bib på mit skrivebord..
startede ftp-programmet og kopierede hele skidtet over på ildkat.dk - og sagde ja til at overskrive filer med samme navn...
..og så blev min side hvid....og har været det lige siden...og jeg har åbenbart mistet 9 års blogskriverier.. :( Jeg kan i hvert fald ikke komme til dem.
Jeg har været i løbende kontakt med min udbyders support, og bl.a. fået det råd at slette alt på mit domæne - hvilket jeg gjorde, omend der dog var nogle filer jeg ikke KUNNE slette?!)
Dernæst har jeg taget mine backupfiler og lagt op igen...med det resultat, at det nu bare ligner et stort rod, en masse biblioteker, der ligger i backupen "forsvinder" når jeg lægger dem op og min blog stadig er væk. (Har dog fået lagt en midlertidig index.htm side op)
Jeg er efterhånden temmelig desperat og har utallige gange slået mig selv oveni hovedet over at jeg ikke manuelt kopierede SAMTLIGE 4-5000 blogindlæg som tekstfil, så jeg i det mindste stadig havde indlæggene FØR jeg forsøgte at opdatere. Men sket er sket.
Og nu kommer jeg så - endelig, vil nogen nok sige - til mit spørgsmål:
Jeg har jo stadig alle mine gamle filer (backupen) liggende på computeren.
HVORDAN får jeg adgang til mine gamle indlæg, så jeg om ikke andet MANUELT kan kopiere dem over i Word, så jeg HAR dem. Det er ligemeget om WP-bloggen virker eller ej, jeg vil bare gerne have adgang til alle mine flere tusinde skriverier.
Håber virkelig der er nogen, der kan fortælle mig i hvilke filer jeg skal lede?
Jeg MENER min WP version var 2.5.1 eller deromkring.
På forhånd tak..
Mvh
Esther
resolved