Hey.
Jeg har købt et WordPress theme, problemet med dette theme er at de ikke har givet muligheden for at ændre nogle basale ting. Der er nogle "pages" sider, og når jeg går ind i dem kan jeg ikke se nogle "widgets, eller plugins" der er på selve siden.
- Eksempel1
De har lavet en pricebox på siden " priser ", den vil jeg gerne ændre. Det som jeg gerne vil ændre er at der står 10.00 $ og når jeg skriver 399 kr. så står der 399.00 kr. de sidste to cifre. Det har de ikke givet mulighed for at kunne ændre.
- Eksempel 2:
De har lavet en front-end dashboard. Hvor en person kan uploade/oprette indlæg et forum. Når jeg klikker på opret indlæg så kommer der nogle latterlige obligatoriske felter som man SKAL udfylde som jeg gerne vil fjerne. Det kunne være som:
- Hjemmeside adresse på personen ?
- Rating
Jeg har skrevet med deres support og de siger at det vil koste mig at customize siden, hvilket jeg er sur over fordi når man køber en tema bør man have alle rettigheder. Mit spørgsmål er så, jeg skal tydeligvis backend, er der en der kan guide mig igennem.
Jeg har selv programmeret Ruby, lidt Java og har html forståelse, ved bare ikke hvilken vej jeg skal bagom og hvad jeg skal se efter.
Tak!