Jeg sidder med et lille problem, som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med.
Hvorledes laver man et link, hvor man ønsker at klikke på linket hvorefter man bliver viderestillet til et billede eller et skema??
//Allan
Jeg sidder med et lille problem, som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med.
Hvorledes laver man et link, hvor man ønsker at klikke på linket hvorefter man bliver viderestillet til et billede eller et skema??
//Allan
Find ud af hvad billedets URL er og i indlæg og på sider, aktiver teksten du vil linke fra, klik på LINK og indsæt billedets URL.
Hvor finder jeg billedets URL?
Hvis du viser os din side med det billede der skal linkes til, kan vi hjælpe.
Hej igen
Her er hjemmesiden det drejer sig om:
Det jeg ønsker, at lave er under hver enkelt hund en stamtavle. Lige nu ligger stamtavlen som en billedefil, men jeg ønsker istedet at man skal klikke på linket "stamtavle" og derefter bliver man viderestillet til denne billedefil.
Håber at dette giver mening.
Kan også laves som en lille brugerdefineret menu, der "dukker op" i sidebaren.
Oki, men hvordan laver man dette??
Det var blot et forslag.
Du kan under menuer lave en menu for hver hund med de brugerdefinerede links - f.eks. den rigtige stamtavle mv.
Sættes i sidebaren med brugerdefineret menu widget, der kan "genbruges" utallige gange.
Styring af at den rigtige menu dukker på den rigtige side kan ske med f.eks. Dynamic Widgets (plugin) eller tilsvarende.
Blot et forslag.
link fra et eller flere ord på en side laves ved at markere ordet/ordene og så bruge editorens linkknap (kæden). der dukker så et vindue op med de nødvendige muligheder for at indsætte ekstern/intern link (url).
Hej Henning,
Tusind tak for hjælpen, jeg prøver det af imorgen.
Tak for hjælpen, det virkede..
Du skal være logget ind for at skrive.