Ohøj,
Er der nogen der ved hvordan man gør alt indhold på en hjemmeside mindre...altså zoomer lidt ud.
Jeg har en kunde der er trist over at hele forsiden samt alle kategorier på shoppen ikke kan ses på ét skærmbillede den bærbare.
Der er ikke så meget indhold at der burde skrolles men alt virker bare lidt stort.
Nogle ideer...koder, plugin...?
WP-hilsen
Morten Ree
Indhold på hjemmeside mindre
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Link til problemet ?
Skrevet 12 years siden # -
Hermed link til problemet:
bedretilskak.dkSkrevet 12 years siden # -
Der er ikke så meget indhold at der burde skrolles men alt virker bare lidt stort.
Det er vel (delvis) begrundet i dit valg af thema.
Slideren er høj - måske kan den reduceres.
Der er også "grå plads" oppe over det hele - måske kan den fjernes (reduceres).
Under slideren er der også megen "ubrugt plads" (de tre gange tekst og det rød/sorte "opråb") - måske kan der reduceres på den "ubrugte plads".
Vedrørende kategorier - det er vel skakartiklerne eller har jeg misforstået - så vil en fjernelse af skakcitatet gøre en del ved sagen.
I øvrigt forstår jeg ikke "brokket" - har kunden besøgt andre sider for nyligt ??Skrevet 12 years siden # -
Jeg kan sagtens se hele siden uden at scrolle.
Måske skal du forklare din kunde, at det ikke er alle skærme der er ens.Skrevet 12 years siden # -
Tak for deltagelse.
Jeg er med på at siden bliver mindre høj hvis jeg gør slider lavere og smider citater ud etc.
Helst ville jeg zoome ud 20 pct. Når shoppen kommer på er der plads til 8-10 kategorier i modsætning til konkurrentens ca. 20.
Bortset fra det virker de enkelte elementer på sitet lidt store ift andre sitesSkrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question