Har altid kunnet indsætte medier og vælge eller oploade nye.
Det kan jeg ikke nu. Jeg skal trykke to gange på tilføj medier, og så er der et blankt felt. Eneste mulighed der er, er at oprette galleri, vælg fremhævet billede, at indsætte fra url. Det er kun indsættelse fra url, der virker. Mit mediebibliotek er ok, men før kunne jeg jo se dem i tilføj medier. Så nu kan jeg ikke indsætte et bestemt billede i en tekst.
Jeg har haft nextgen og nextgen slider og fancybox som plugin. Dem har jeg slettet igen (deaktiveret og slettet via ftp), da det måske var dem, der var årsagen? Jeg prøvede at lave lidt i nexgen, men det blev ikke godt. Har besluttet at opgive det indtil videre. Der skal helst ikke gå kuk i den side, jeg opdaterer hver uge.
indsætte medier
(15 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Kan du i indlægget benytte shift+ alt+m ?
Skrevet 12 years siden # -
Ja, det kan jeg godt, og så kommer samme blanke side frem.
Kan godt være et plugin der driller. Prøv at deaktiverer alle dine plugin via FTP. Her skal du omdøbe pluginmappen til eks. plugin_old.
Hvis det virker i denne tilstand skal du finde ud af hvilket plugin der skaber problem.
Det er mystisk, men jeg må prøve det. Ellers må jeg skrive igen i morgen. Tak.
Det virker heller ikke. De tre plugins jeg havde, har jeg jo slettet via ftp. Jeg har faktisk kun 5 plugins. Har de tre lagt en "kode" et eller andet sted? Jeg har ikke lavet så meget i wordpress, så jeg er absolut ikke rutineret. Jeg har en back-up via mit webhotel, så det kan jo være sidste udvej.
Har du prøvet at geninstallere WP ? Det kan ikke afvises, at der et eller andet sted er en "dårlig" fil.
Du "bliver tilbudt" denne "mulighed" via dit kontrolpanel.
Alternativt kan du anvende FTP-adgangen (vælg overskriv).Skrevet 12 years siden # -
Du kan (hvis du vil) smide en kommentar her så jeg får din email
http://www.moellerjensen.dk/testwp/
ellers er det måske en ide at få lavet en restore
Jeg har ikke forsøgt at geninstallere. Tror det går helt galt, og så skal jeg starte forfra. Øv. Lige nu er jeg gået i stå. Jeg vil meget nødig lave sitet om. Afventer lige svar fra jensnyhavn.
Det er løst. Det virker i crome, selvom jeg aldrig har brugt det. Jeg har redigeret min side i IE lige fra første dag, jeg overtog den.
Tak for hjælpen.Skrevet 12 years siden # -
Har du prøvet at ændre på IE's "Indstillinger for kompatibilitetsvisning" ??
@henning
tror egentlig det var cachen der skulle tømmesSkrevet 12 years siden # -
Har lige testet - kompatibilitetsvisning i "forkert" indstilling giver omtalte fejl.
Ok, jeg ved faktisk intet om dette. Kunne du evt give mig et hint hvor den indstilles og hvad den skal stå på?
Funktioner - ingen flueben
Der er noget om det her: https://www.sundhed.dk/content/cms/16/39816_kompatibilitetsvisning-ie10-vejledning.pdf og her:
https://www.google.dk/#q=kompatibilitetsvisning+internet+explorerSkrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question