Hej Jeg er ved at installere Wordpress på en surftown.dk database, men kan ikke for forbindelse. Jeg har alle oplysninger på databasen, men taster dem åbenbart ikke rigtigt.
Er der en der kan guide mig igennem det første trin?
Mvh. Marianne
Installering
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Hvad har du gjort?
Hvordan har du gjort det?Det er tit oppe og vende her på sitet, så prøv at bruge søgefunktionen.
Skrevet 13 years siden # -
Jeg har prøvet søgefunktionen, men kan ikke finde noget. Jeg har taget et skærmdump. Kan jeg sende det?
Jeg har skrevet:
Database Navn: {fjernet af admin}
Brugernavn: {fjernet af admin}
Kodeord: {fjernet af admin}
Database Host: {fjernet af admin}Oplysninger er rigtige og den siger at brugernavn og kodeord er korrekt, men denkan ikke vælge database navnet.
Er det en flytning eller oprettelse af en ny WP installation?
Sommetider er det bedre at oprette og uploade wp-config.php selv i stedet for at lade installations-programmet gøre det.
I WP-instalationspakken er der en wp-config-sample.php åbn den med en text-editor for eksempel notepad eller notepad++
Tilføj dine database informationer, gem filen som wp-config.php og upload med et FTP-program.
PS. jeg håber ikke du skrev dit rigtige Brugernavn og Kodeord, ellers:
Se at få det ændret med det samme!!!Skrevet 13 years siden # -
Jeg har lige fjernet dine login oplysninger - hvad f... tænker du på at skrive dem her?!
Det meste ser korrekt ud, men databasenavnet tror jeg er forkert.
Ok tænkte ikke over det var "Farligt" men tak fordi du fjernede dem. Hvad tror du der skal ændres i databasenavnet?
Hvad har du kaldt din database?
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved