jeg kan simpelthen ikke se den/de zip-fil(er) i mine overførsler (men en masse andre genesis- og theme-filer), som Studiopress fortæller jeg kan åbne direkte via Wordpress-administrationen. Når jeg markerer de netop downloadede mapper, åbner de bare op og viser indholdet med adskillige filer - hvilken skal jeg uploade? Håber nogen forstår en disse af ovenstående :-)
Installering af Genesis og Studiopress Theme
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Prøv at uploade temaet med FTP i stedet.
edit: Er temaerne noget som studiopress tilbyder via din admin, altså når du er logget ind. ? I så fald er jeg dig svar skyldig.
Kender ikke StudiopressMvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Tak for input John: Ja, temaerne fra Studiopress kan hentes direkte fra mac via admin i WP - man trykker blot upload og vælger zipfilen. I teorien.
Løsning: Nå, jeg fandt efter nogen tids søgen frem til at nogle macs automatisk udpakker zipfiler ved download. Det er nemlig et problem, hvis du netop skal bruge zipfilen til upload senere. Fandt så ud af at downloade Winzip og er lykkedes med at zippe den udpakkede fil igen og derop uploade, så jeg er på vej :-) MEN af en eller anden grund vil filmappe nr.2 ikke zippe, så det kan jeg så hygge mig med at finde en løsning på nu. Ftp er måske det jeg må ty til, men da det andet burde være så let, kvier jeg mig lidt, da jeg aldrig har ftp' et noget i mit liv ... men igen, tak for hvad der måske bliver den endelige løsning.
Skrevet 13 years siden # -
Der er ikke nogen Mac's (eller rettere computere med nyere OS X styresystemer) der automatisk udpakker zip filer ved download. Zip filen findes - fuldstændigt urørt - i download folderen (som vist hedder "overførsler" som jeg husker det).
Hvis man dobbeltklikker på zip filen, så udpakker den ganske korrekt. Det er noget helt andet.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question