Jeg var for et par måneder siden på et kursus hvor jeg lærte lidt wordpress og lavede også min egen side. Da kurset sluttede blev filerne zippet og taget med hjem, men jeg har nu fået webhotel, domæne og installeret wordpress, kan bare ikke finde ud af hvordan jeg får min side til at virke. Hvordan får jeg integreret min side igen så den kan komme online?
Håber der er nogen der kan hjælpe, er stadig meget grøn i det her:-)
På forhånd tusind tak.
Integrere egen wordpress hjemmeside
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 9 years siden #
-
Hej Ida¨
Vi prøver :-)
Var det kun selve siderne, som du fik zippet - eller hele Wordpress[center] installationen ?
Hvilket tema arbejdede I i ?
Skrevet 9 years siden # -
Det sætter jeg pris på 😊.
Det var hele Wordpress (center) installationen (ligner det).
Temaet hedder "Ajaira".Skrevet 9 years siden # -
Jeg har gjort følgende: Hentet et ftp- program der hedder FileZilla, har pakket Wordpress zip mappen ud til en mappe der nu bare hedder Wordpress med alt indholdet i. Overført alt i denne mappe i FileZilla. Herefter troede jeg så at det på magisk vis ville være/vise sig på mit domæne? I stedet står der bare: Forbidden
You dont have access to/ om this server.
Please hjælp anyone? Jeg har spildt så meget arbejde på min gamle Wordpress side, hvis jeg ikke kan få den tilbage. Jeg ved virkelig ikke meget om det her...Skrevet 8 years siden # -
Databasen....???
Hvad med den...!
Hilsen
App WebSkrevet 8 years siden # -
Kan du skære det ud i pap for mig? Jeg ved som sagt ikke så meget om det her endnu, er først lige begyndt at lære om Wordpress... Hvad mener du med databasen?
Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question