Hejsa
Først vil jeg lige sige at jeg er MEGET ny hjemmeside-ejer (3dage) og har et problem jeg håber I kan hjælpe mig med her.
Som min overskift hedder, vil jeg gerne have lavet en statisk introduktionsside til mine kategorier. Som det ser ud nu har jeg lagt "Sider" ind i diverse kategorier og drop down menuen viser disse sider fint og man kan klikke og blive ført hen til den givne side.
Problemet kommer hvis man trykker DIREKTE på kategori-navnet/fanen - Dette fører nemlig til at der står "Intet fundet" Efterfulgt af "Beklager, men der blev ikke fundet noget i arkivet. Måske en søgning vil hjælpe." Men som sagt, har jeg jo lagt sider i kategorien.
Jeg vil gerne have en statisk side, som introduktion til hver enkelt kategori (Jeg har 8 kategorier).
F.eks. en kategori med navnet "Småkager" - Så skal den statiske introduktionsside lyde: "Her kan du læse mine ynglinsopskrifter på småkager, håber du vil prøve at bage nogen af dem selv."
Og siderne under denne kategori ville så være opskrifter på småkager.
Jeg har læst mig frem til at "Thesis" tilbyder introduktionssider - Men jeg håber at I kan hjælpe mig til et gratis alternativ, der ikke kræver at jeg skal skrive code (Eftersom det er den eneste gratis løsning jeg har fundet indtil nu). Jeg håber MEGET på et plug-in eller lignende, der vil kunne hjælpe mig.
Hvis jeg SKAL, SKAL, SKAL til at skrive code, så vil jeg gerne vide præcist hvor det skal sættes ind (i editor?, og hvor så skal stå i det "dokument"?) og hvad der skal stå..
Som en lille oplysning, så bruger jeg temaet Mantra v. 2.0 og vil gerne beholde dette.
Jeg har ikke vedhæftet et link til min hjemmeside, eftersom jeg ikke har gjort den tilgængelig for søgemaskiner endnu (Vil gerne have den færdig først)
På forhånd tak for hjælpen! :)
resolved