Hej WP fans
Inde i min comment-template.php fil er jeg ved at ændre i commentform. Men jeg vil gerne have at når man klikker på input feltet, så forsvinder value teksten. jeg har altid brugt dette script til at styre det:
KODE ------------------------------------------------------------>
<input type="text" value="Indtast tekst her" onfocus="if(this.value==this.defaultValue)this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value=this.defaultValue;" />
<-----------------------------------------------------------------
Men inde i min comment-template er input felterne skrevet ind med php og ser således ud:
'author' => '<input id="author" name="author" onblur="onBlur" type="text" value="navn' . esc_attr( $commenter['comment_author'] ) . '" size="30"' . $aria_req . ' />'
Jeg havde så tænkte mig bare at putte onfocus og onblur med scriptet ind, men det virker desværre ikke. Så prøvede jeg derefter at lave en js fil, hvor der stod dette kode i:
function onFocus() {
if(this.value==this.defaultValue) {
this.value='';
}
}
function onBlur() {
if(this.value=='') {
this.value=this.defaultValue;
}
}
Og så vil jeg inde i php koden kalde på de to functioner ved at skrive såldes:
'author' => '<input id="author" onfocus="onFocus" onblur="onBlur" name="author" onblur="onBlur" type="text" value="navn' . esc_attr( $commenter['comment_author'] ) . '" size="30"' . $aria_req . ' />'
Men det virker desværre heller ikke.. Kan de være min javascript kode inde i min js fil, der er forkert?
not a support question