Hej
Jeg har fået WordPress 4.2.2. og undrer mig over at næsten alle temaer der findes er til meget gamle versioner. (heder noget med 1.2.. og lign). Vil det være uklogt at bruge et at disse gamle temaer? (tænker på om det snart skal opdateres og ikke kan så meget m.v.)
Jeg er gået i gang med temaet "twenty fourteen", som er et af de få nyere, men ønsker ikke en blog, men en rigtig hjemmeside, og jeg kan ikke finde ud af at fjerne den venstre sidebar der er i temaet twenty fourteen, og jeg kan ikke finde ud af at fjerne kommentarfelterne der er på alle siderne, men man kan måske ikke lavet sådan noget om på et forvalgt tema?
Jeg vil gerne have en gæstebog på en af siderne og der må gerne kunne indsættes kommentarer, men jeg kan ikke finde det sted hvor man kan ønske at man kun vil have kommentarer på en enkelt side. Jeg har prøvet at lære Joomla også, men synes det var kompliceret, men det var måske der jeg fandt feltet med at der kun skulle være kommentarer på en enkelt side, for jeg ved at jeg har set det et sted...
Og så vil jeg høre hvor man bytter om på rækkefølgen af de menupunkter man har lavet?
Jeg har fundet det sted hvor man kan tildele menuen et tal (rækkefølge), men synes ikke menuerne lystrer det...
Håber der er et geni herinde der kan hjælpe? Evt. blot med det første punkt så jeg kan få valgt det rigtige tema først.
Mange tak.
not resolved