Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Når jeg lige har startet et nyt site op kan jeg godt se den "medfølgende" Om side, men så snart jeg ligger en ny side ind (ved at bruge "tilføj ny side" får jeg en 404 Not found (The requested URL /.../.../ was not found on this server.) meddelelse, når jeg trykker på linket til mine sider på min forside.
Er der nogen der ved hvad der sker?? Jeg har både startet nye sites, helt fra bunden, geninstalleret wordpress, og alt hvad jeg har kunnet komme i tanke om af starten forfra, for at være sikker på at jeg som udgangspunkt har alle originale filer, uden nogen form for redigering.
Jeg er i gang med et eksamensprojekt, så jeg håber meget at nogen kan hjælpe hurtigt, for der er ikke meget ved en side der kun har forside.
Det skal dog også lige nævnes at jeg bruger 3.0.4, da vi har fået besked på ikke at opdatere til nyeste version (mener det var fordi man kunne risikere at der var småting der ikke var helt på plads endnu i nyeste version?)
Jeg kan ikke se mine sider
(2 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Læs venligst denne:
http://wordpress.dk/forum/topic/l%C3%A6s-venligst-dette-f%C3%B8rstMvh JohnSkrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.