Hej.
Jeg har fået til opgave at lave en ny hjemmeside for det sogn jeg bor i. Men jeg har ledt og ledt og ledt efter et brugbart tema, men uden held.
Vi er villige til at betale et mindre beløb for et brugbart tema, så det jeg leder efter behøver nødvendigvis ikke at være gratis.
Primært skal hjemmesiden fungere som opslag over de ting der sker i sognet. Det er alt fra fællesspisning til videoaften hos kirken :) Og netop derfor, så skal alle nyheder/posts/blog indlæg eller hvad man kalder dem, fylde så lidt som muligt, plus der skal være et lille billede ud fra hver nyhed(tallerken til fællesspisning, tønde til fastalavn osv). Og det er her jeg er rendt i problemer. Oftest fylder hver nyhed aalt for meget. En linie til dato, en linie til skribent, en linie til overskriften og så står teksten der naturligvis også. Plus mulighederne for comments osv. osv..
I skal forstille jer at hvis der er tre events indenfor en uge, så vil alm. mennesker på deres små skærme slet ikke kunne se andet end den øverste nyhed :/
Derskal udover overnævnte også være mulighed for reklamer i to størrelser. Større aflagt banner i toppen og noget mindre firkantet banner ude i siden. Hvordan disse skifter er knap så vigtig, det er mere vigtigt at de er der...
Jeg magter ikke selv at lave om i koden, derfor det skal være muligt at lave om i sagerne via en menu, eller temaet bare er simpelt til at begynde med.
Forstår i hvad jeg søger? Eller skal jeg omformulere?