Hej alle sammen,
Jeg har et tema med JQuery og vil gerne benytte et plugin med JQuery, men de konflikter og derfor kan pluginet ikke vises.
Er der en vej udenom det?
Tak og go' søndag
Hej alle sammen,
Jeg har et tema med JQuery og vil gerne benytte et plugin med JQuery, men de konflikter og derfor kan pluginet ikke vises.
Er der en vej udenom det?
Tak og go' søndag
Er der slet ikke nogen som kan hjælpe??
Hvilke tema/funktion og hvilke plugin/funktion?
- Kører du Wordpress 3 ?
- Har du tested plugin'sne uafhængigt af hinanden?
Jeg har endnu ikke opdateret til 3.0 og jeg har testet plugin'sne uafhængigt af hinanden, hvor de kører uden problemer.
Har google lidt rundt og kommet frem til, at det (måske) kan have noget at gøre med variable. Det aner jeg bare ikke meget om.
Nogen du har erfaring med?
Hvis 2 forskellige scripts eks. har variabler med samme ID kan det give konflikter.
Lidt letlæseligt om javascript ... http://www.aude.dk/tuto.php?tutoId=2#Vari
Ligeledes vær opmærksom på at dit tema ikke nødvendigvis fungere i WP3.
Ja, nemlig, så lang er jeg også med, men jeg er bare helt lost når det kommer til at rette fejlen. Vil det sige at jeg skal rette et noget java i temaet??
Mht. WP3 - har jeg faktisk tænkt, at droppe opdateringen, da det også kan have indflydelse på diverse andre plusgins. Jeg er fint tilfreds med 2.9, men skal helt sikkert lege med 3.0 - bare på et andet domæne.
Det er jævnt besværligt at rette i plugins, da du skal ind og rette til hver gang du opdatere dine plugins. Det er noget nemmere bare at redigere eks. functions i dit child theme.
Evt. så prøv evt. at tjekke denne contact form ud i stedet:
http://wordpress.org/extend/plugins/si-contact-form/
Hej igen - og atter tusind tak for din hjælp.
Tak for link - problemet er, at jeg faktisk ikke har tænkt mig at bruge den form som kontakt, men omdesigne den til en "skjult" menu/navigation. Så jeg er bliver lidt nødt til at bruge overstående plugin - med mindre du kender et menu-plugin som skjules i siden??
Ha en god aften,
Kenneth
Du skal være logget ind for at skrive.