Jeg har to WP-blogs som jeg gerne vil have smeltet sammen til én stor.
Den ene kan vi kalde SiteA.dk, og den anden er placeret herunder, på SiteA.dk/SiteB.
Jeg har lavet en export-fil af SiteB, som fylder godt 6Mb (ca 300 indlæg og 1200 kommentarer).
Når jeg forsøger at importere SiteB til SiteA, uploader den først alle 100% hvorefter den lige tænker et par sekunder, for til sidst at komme med følgende fejlmeddelelse:
Parallels H-Sphere:
Error 500: Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.
Jeg har forsøgt ovenstående fremgangsmåde før (i går) med et andet (mindre) site, og det virkede fint... Jeg ved ikke om det er størrelsen på filen der er problemet, eller om der er noget på SiteB der gør at den ikke kan lave en ordentlig eksport-fil? Jeg har afinstalleret alle plugins og bruger WP's originale tema.
Jeg har webhotal hos Surftown... men tror ikke det skulle have noget at sige. Har dog skrevet til deres support, men de er jo notoriske langsomme til at svare tilbage. *suk*
not a support question