Når jeg taster username og password korrektfår jeg blot en blank hvid side om - men andet sker der ikke.
Hvis jeg skriver username eller password forkert, så får jeg besked om hvad der er galt.
Har fået genereret nyt password, men samme fejl. Hvad skal man gøre?
Kan ikke logge ind
(12 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Hvad lavede du før det holdt op med at virke.?
Nyt plugin, nyt tema eller.Der kan være flere ting, prøv at checke denne:
http://codex.wordpress.org/Login_TroubleMvh JohnSkrevet 14 years siden # -
Jeg har ingen anelse om hvad der er sket før fejlen opstod. Jeg har ikke selv installeret WP, og min systemsupport har opgivet og har ikke tid til det næste stykke tid. Så er der jo ikke andet at gøre en selv at kaste sig ind i opgaven. Lidt udfordrene, når man ikke selv har installeret og ikke har nogen anelse om hvordan man arbejder med PHP/SQL DB etc.
Nå men jeg fulgte din link, cleanet cache og cookies, hjalp ikke, næste punkt på listen forstod jeg ikke den dyt af. Kom ind og prøvede at ændre password, men kan ikke gennemskue hvordan jeg gemmer nyt password - har prøvet at oprette ny bruger men ej heller held her.Kan man lave en reset på webhotel så alt går i nul også starte forfra, eller skal man rette alt tilbage.
Skrevet 14 years siden # -
Du bør kunne overskrive din wordpress-installation uden at lide alt for store datatab, da det meste ligger gemt i databasen.
Jeg er ikke bange for at miste data, spørgsmåler er om en ny installation vil rette de fejl som der er - eller om de bare hænger på. Jeg går lidt i tænkeboks, p.t. kan jeg stort set kun stave til WP, så der er jo lidt at sætte sig ind i :-)
Det virker som et eller andet der er knækket i koden et sted, så det kan sagtens være det bliver reddet hvis du overskriver.
Prøv som Jarlskov skriver at overskrive hele installationen.
Alternativt slet og start forfra hvis der ikke er meget indhold.
Du behøver ikke at slette databasetabellerne men brug blot andet prefix.Check denne evt:
http://wordpresstema.dk/installer-wordpress-med-10-tommelfingreSkrevet 14 years siden # -
Det bliver en process over tid, p.t. er min side redirected til en anden side med WP, der heller ikke virker :-( - så første skridt bliver at få annulleret redirect.
Næste bliver at uploaded en omgang frontpage, så siden køre (jeg hader det).
Og endelig så må jeg selv igang med at en ny installation.Men John før jeg starter med at overskrive, må jeg lige vide hvad du mener med at bruge et andet prefix ? Og husk lige p.t. kan jeg kun stave til WP, så please skriv lige for dummies.
@Bredholt
Hvis du vælger at overskrive - via dit FTP program - så skal (kan) du ikke ændre dit databasefræfix (tabel præfix).
Hvis dette ikke virker, og du må slette alt og starte forfra, bliver du under installationen bedt om at angive et databasepræfix (tabel præfix). WP forslår som standard "wp_". Her skal du så angive noget andet f.eks. "wp2_".
Se @Johns link eller dette: http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2011/06/Installation-af-WordPress.pdfSkrevet 14 years siden # -
Efter et par forsøg med at køre installationen over den gamle, slettede jeg hele indholdet på serveren med FTP - hvorefter jeg slettede alt indhold i DB.
Så installation af WP igen - og den er oppe - det var nemmere end forventet.Dermed slut på denne tråd - nu skal jeg igang med atvælge et Theme og finde ud af hvordan manlægger det op og måske nogle widgets
Tak for hjælpen
Der er en theme installer i admin menuen, svarende til plugin installeren. Med den skal du ikke spekulere over at placere themet det rigtige sted, osv.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved