Helene, WordPress er ikke et slags købe produkt, hvor du har en form for support knyttet til dit køb.
WordPress er et OpenSource produkt. wp-danmark.dk er et forum for danske WordPress interesserede og der ydes hjælp efter hvem der har tid og hvem der kan svare på et givent spørgsmål.
Jeg vælger at lade være med at reagere på dit indlæg om hvad eller hvem der er til grin. Jeg synes det er helt, helt uforskammet af dig, men jeg henlægger det på, at du må være misinformeret om hvad dette supportforum drejer sig om og håber at du nu har forstået, at der ikke er nogen der på nogen måde er forpligtet til at yde dig en form for gratis support, men at vi alle herinde gør det frivilligt. Og at du iøvrigt selv er velkommen til at yde support overfor andre herinde i fremtiden.
Dit spørgsmål er noget svært at besvare. Vi taler om, at du ikke kan logge ind til dit site. Sitet svarer OK, login siden svarer OK.
Typisk får man disse login problemer med installation af en (defekt) plugin, forkert opsætning af søgemaskine-venlig-URL'er (permalinks) - men det kan skyldes et hav af forskellige ting.
Punkt 2: du siger at siden ikke er din, måske kan du tage kontakt til dem der ejer siden for at få nulstillet din bruger's adgangskode manuelt ?