Jeg er helt ny bruger af WP :http://jblyders.dk/wordpress/?page_id=51
Bruger temaet Twenty eleven, som skulle vise sidebars med div widgets.
Nu har jeg oprettet nogle "test" sider og indsat dem som menupunkter.
På temaets eksempelside var der widgets i sidens sidebar, men på mine nye sider findes ingen sidebars?
Hvad gør jeg forkert? Man skulle jo gerne kunne logge ind fra Velkomstsiden og egentlig vil jeg gerne kunne se sidebaren på alle mine sider?
Har opdaget at hvis jeg stiller curseren på øverste søgefelt og trykker retur, så kommer jeg til en kategoriside som har den oprindelige sidebar.
Under menuen blog ses sidebaren ligeledes.
Kan ikke se sidebar og widgets
(5 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Prøv at lege lidt med det, det er ikke svært.
Bruger ikke selv temaet, men når du opretter nye sider kan du et sted i højre side bestemme om det skal være med sidebar eller full withMvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Og herefter skal du jo så hælde nogle widget's ind i din sidebar, igen ligger det inde i WordPress kontrolpanelet hvor du kan finde widgets.
Skrevet 13 years siden # -
Du skal når du skriver Sider til brug i tema TwentyEleven vælge skabelon: Sidebar template
Når du skriver ny side - eller redigerer i en eksisterende - kan du vælge "sideegenskaber" og "Skabelon"
Hvis du ikke kan se "Sideegenskaber" når du skriver på en side eller post skal du i øverste højre hjørne klikke på "Skærmindstillinger" og markere "Sideegenskaber"
Skrevet 13 years siden # -
Tusind tak til alle
Det er det med at ikke at kunne se skoven for bare træer. ;-)Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved