Jeg har opdateret fra 293 til 321 på en multisite med buddypress (ja - det er et stort spring). Det er er gået godt bortset fra:
Jeg kan ikke færdiggøre sletning af plugins. Jeg får nedenstående fejl. Det er lige meget om jeg s:letter via filsystemet eller kontrolpanelet. Filerne slettes godt nok, men det ser ud til at wordpress-3.2.1 ikke opdaterer oplysningerne i databasen om hvilke plugins der findes, og så kommer den ud over brokker sig over at pluginet ikke mere findes når den skal liste plugins.
Hvis jeg installerer et plugin dukker det tilsyneladende heller ikke op hvis jeg ikke aktiverer det. Hvis jeg aktiverer det med det samme får jeg meddelelsen: "Pluginet har ikke en gyldig header."
Det tyder ret meget på at wp ikke kan opdatere databasens liste over plugins.
Er der nogle ideer til hvad man gør ved det? (Jeg har prøvet at deaktivere alle plugins og opdatere temaet og gå tilbage til buddypress standard tema.)
Flemming
Warning: fopen(/var/www/wp-content/plugins/akismet/akismet.php) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/wp-includes/functions.php on line 4339Warning: fread(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/wp-includes/functions.php on line 4342
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/wp-includes/functions.php on line 4345
Warning: fopen(/var/www/wp-content/plugins/akismet/akismet.php) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/wp-includes/functions.php on line 4339
Warning: fread(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/wp-includes/functions.php on line 4342
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/wp-includes/functions.php on line 4345
resolved