Hej alle hjælpsomme mennesker.
Har siddet og kigget en masse indlæg igennem herinde, men kan simpelthen ikke finde svar på mit problem. Jeg har en hjemmeside (www.jetgames.dk) som allerede er oppe at køre. Men jeg vil prøve og lege lidt med en ny hjemmeside i Wordpress. Dog vil jeg ikke slette min nuværende side før min nye wp er oppe og køre med design og indhold. Derfor skal den imens jeg arbejder på den, kun ligge som en underside til mit nuværende domæne.
Jeg har one.com som host, og jeg har fulgt vejledningen og hentet wp, pakket filen ud, og uploaded den til min server med ftp programmet cyberduck. Her har jeg lagt hele mappen "wordpress" over, så det gerne skulle ligge som en underside og ikke ude på forsiden af mit domæne.
Nu ville jeg så gå ind og starte installeringen af wp, og gik derfor ind som skrevet på - http://jetgames.dk/wordpress/wp-admin/install.php - men der dukker bare en fejlmelding op at der ikke er noget som hedder dette??
Nu har jeg læst flere steder at i snakker om der er nogle filer der skal ændres, men er det her jeg mangler noget eller?
Håber meget i kan hjælpe mig.
Mvh. Simon