Efter at have opdateret til den nye version, kan jeg ikke mere lægge billeder ind.
Jeg får følgende:
"Du bruger browserens indbyggende fil-uploader. Den nye WordPress-uploader giver mulighed for at vælge flere filer på én gang og træk-og-slip håndtering af dine filer. Skift til den nye uploader."
Men selv om jeg prøver at klikke på den nye uploader, kan jeg fortsat ikke uploade billeder.
HJÆLP
Kan ikke uploade billeder mere efter ny ver.
(15 indlæg) (7 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Kan du uploade med browserens indbyggede fil-uploader ??
Skrevet 11 years siden # -
Hvilken browser bruger du?
Det er ikke alle browsere der kan benytte den nye mediauploader, men de burde så falde tilbage på den gode gamle uploader eller flash.Skrevet 11 years siden # -
Jeg bruger IE ver.9
Jeg har beskrevet hvad der sker i en doc-fil, med skærmbilleder, hvordan vedhæfter jeg den her??
Jeg har beskrevet hvad der sker i en doc-fil, med skærmbilleder, hvordan vedhæfter jeg den her??
Det kan du ikke, men du kan vel bare uploade doc-filen til din hjemmeside og linke til den.Skrevet 11 years siden # -
Jeg har også prøvet i Fire4fox, samme problemer.
Jeg har lånt en side og lagt oplysninger og billeder ud, se http://www.edb-aeldre-klubben.dk/Skrevet 11 years siden # -
Er du sikker på at du har skriveadgang til wp-content/uploads ?
Et langt skud:
Jeg læste denne på Woo Themes' blog:
"If you are having issues with the new media uploader, please make sure you have the latest version of the WooFramework, and also clear your browser cache"
Det hjalp at cleare cachen (eftersom jeg havde opdateret Framework)
- måske er det noget tilsvarende som driller dig ?
(da du ikke har ændret andet end at opdatere)
Jeg har rettighed 777 (skriveadgang til alle)til mappen wp-content/uploads, og jeg har også skrevet wp-content/uploads ved "Gem uploads i denne mappe" i Indstillinger->Medier
Jeg har prøvet - med en anden gif-fil - at uploade direkte i medier men får hhv.
kunne ikke gemme mediefil
eller
den uploadede fil kunne ikke flyttes
afhængigt af hvilken uploader jeg bruger.Jeg kan ikke lige huske hvordan jeg cleare cachen.
Hej UDU
Hvis du vil cleare cache i IE9:
Tryk på tandhjulet i øverste højre hjørne > Sikkerhed > Slet browsing data > sørg for, at der er kryds i boksen 'Midlertidige internetfiler, hvis du bruger den danske version.// Thomas
Det hjalp ikke.
Jeg har prøvet at gå ind på en anden computer med IE8 men samme problemer.Skrevet 11 years siden # -
Det hjalp ikke.
Jeg har prøvet at gå ind på en anden computer med IE8 men samme problemer.Skrevet 11 years siden # -
Jeg har prøvet at gå ind på en anden computer med IE8 men samme problemer.
Så må der være sket en fejl da du opdaterede - prøv at opdatere manuelt og se om det hjælper.
Har jeg også prøvet.
Jeg har også prøvet at starte på et helt andet donæne helt fra bunden, med en ny ver. 3.3 - samme problem. ( og jo jeg husker at oprette mappen uploads med 777-rettigheder)Måske er det fordi jeg køre WP på subdomæner, noget mit web-hotel oplyste ikke ville være noget problem.
jeg har derfor sendt problemet til dem, så må vi se om de har en løsning.Skrevet 11 years siden # -
Løsningen var så enkel, at det er til at græde over.
På mit "hoved" domæne var safe mode sat til on, når den blev ændret til off, kunne jeg igen uploade billeder i WP på mine subdomæner.
Jeg skulle straks have spurgt mit supergode webhotel DomainDirect, i stedet for at ulejlige jer andre, men tak for jeres gode råd.Nu er det store spørgsmål så:
Hvorfor kunne jeg uploade billeder i den tidligere version af WP selv om safe mode var sat til on, men ikke i den nye ver. 3.3?God jul til alle.
Hvorfor kunne jeg uploade billeder i den tidligere version af WP selv om safe mode var sat til on, men ikke i den nye ver. 3.3?
Wordpress er ligeglad med safe mode on eller off.
Mvh JohnSkrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.