nå, endnu et spærgsmål: Jeg har fået ny computer, siden jeg oprettede min hjemmeside, og er nu kommet i det problem, at jeg skal via den gamle, hvor wordpress er installeret for at tilføje nye widgets mm, eller hvad? Er der andre muligheder?
Eller kan jeg installere wordpress på min nye computer og køre det derfra?? Og går min hjemmeside ned, hvis min gamle computer dør? Er en anelse forvirret..
Bedste hilsner
Nina
Kan nye widgets kun tilføjes via "moderskibet"
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Du kan da intallere plugins når du er logget ind i WP som administrator
Plugins > tilføj/installer nytWidgets > "træk og slip" i de rådige widgetområder (sidebar mv) afhængig af dit thema
Skrevet 15 years siden # -
Det jeg vil, er at uploade helt nye widgets, som ikke er i min "Pakke", som er k2 (www.ninabro.dk). Jeg har fik et tip om nogle fotowidgets, som man kan downloade fra wordpress' hjemmeside, men så vidt jeg kan se, skal de oploades til samme computer, som jeg har installeret wordpress på i første omgang... eller tager jeg fejl?
K2 er ikke en pakke, men et tema.
Nogle widgets kommer som standard med WP. andre med det valgte tema.
De omtalte "fotowidgets" er uden tvivl et eller andet "galleri", der er et plugin til WP.Find navnet på det ønskede plugin eller brug søgefunktionen på: Plugin > tilføj nyt
Tusind tak, Henning!
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question