Fik wp for at lave en hjemmeside. Og fuglene skal vide, at jeg har prøvet. Gang efter gang. Og jeg har fået hjælp til nogle ting af venlige mennesker derude i forummet. Men intet vil lykkes. Og nu kan jeg ikke engang komme ind og redigere min forside. Jeg klikker det bedste, jeg har lært, og jeg har lukket og åbnet og skiftet tema, men der sker ingenting. Ingenting. Jeg har lyst til at smide håndklædet i ringen, men tænker så, at når alle I andre kan få det til, hvorfor kan jeg så ikke? Hvad gør jeg galt? Jeg vil bare have en forside med et diasshow hvor jeg kan vise nogle af mine billeder + lidt tekst og nogle thumbnails nedenunder, som viser videre til 3-4 undersider med tekst og fotos. Ikke noget vildt. Vh Jens
Kaster håndklædet i ringen
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 9 years siden #
-
Kan godt forstå din frustration men hvis du vil videre så må du frem med nogle flere oplysninger. Hvad er problemet lige nu? Du siger:
Og nu kan jeg ikke engang komme ind og redigere min forside.
Betyder det, at du ikke kan logge in på dit kontrolpanel?Og en anden ting. Du bør fjerne den der construction side, så vi kan se din side. Det vil gøre det meget lettere at hjælpe dig. Og behøver såmænd ikke være bange for at det betyder at det vælter ind med besøgende der kan se at du er ved at opbygge en side.
Så fat mod, lige pludselig sidder den i skabet.
Skrevet 9 years siden # -
Kære jensnyhavn. Tak for dit svar, som jeg så i formiddags.Det fik mig til at tage endnu en omgang, og så opdagede jeg det, jeg ikke havde set tidligere: at man under 'udseende' kan vælge det tema, man har valgt - og dermed begyndte jeg at få styr på det. Tak for vejledningen. Jens
Skrevet 9 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.