Hej
Jeg sidder med et problem med min arbejdsplads hjemmeside.
Jeg har en side der hedder Dokumentation, hvor der førhen blev trukket de indlæg ind der fik krys ved den Kategorier: Dokumentation
Men nu kommer der kun et enkelt "sti" op til det nyeste indlæg.
Jeg kan ikke se hvor det går galt og hvor den kode der beskriver handlingen?
Har prøvet at gennemskue vores nyhed/blog der gør det samme. Men kan heller ikke se hvordan den trækker information fra. Og det var fra den en dag til anden det ikke virket, måske efter en update.
Siden er http://idraetsskolen.net/dokumentation/
Håber meget der en der kan giv et bud til hvor fejlen kunne ligge.
Kategorier og inlæg
(11 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 3 years siden #
-
Dit link er til siden: "Dokumentation".
Du vil gerne have vist indholdet af kategorien: "Dokumentation".Du skal rette i kontrolpanel/udseende/menuer
Således at menu linien indeholder Dokumentation kategori i stedet for Dokumentation side som der står nu.
Skrevet 3 years siden # -
Hej boldt
Tak for dit svar. Jeg har nu fået tid til at prøv det af og synes også jeg havde været der inde og kigge. Men det har ikke ændret sig. Det er meget mærkeligt. For det virker i undermenu/side menu når man er under værdigrundlag. Men ikke i selve hovedmenuen. Andre god idéer hvor det kunne være en fejl?Udover når man bruger en katgori som "side", kan man så ikke rette i udsende af "kategori siden" Jeg mangler undermenu i siden og over skriften skal bare hedde Dokumentation.
Meget spænder
Hvis du klikker her http://idraetsskolen.net/category/dokumentation/ får du listet alle blogs som er kategoriseret "Dokumentation". Er det det du ønsker der skal ske når man trykker på fanebladet Værdigrundlag/Dokumentation?
Eller vil du have en ny liste, hvor kun dokumenterne står listet?
Jeg vil meget gerne have en liste, som den se ud i category/dokumentation (Dog vil jeg meget gerne have der ligger en menu i højre side som på de andre sider, Hvis man kan det?)
Og jeg tænker de skulle være ens, ud fra det skulle være den samme "Side" man kommer på lige meget om man går fra side menu i højre side eller om man går på den fra hovedmenuen Værdigrundlag/Dokumentation?
Altså jeg ønsker den skal være som http://idraetsskolen.net/referat-fra-bestyrelsen/
Nu forstår jeg.
Forskellen er:
"Referater fra Bestyrelsen" er skrevet som sider - "Dokumentation" som Indlæg.Måske kan dit problem løses ved at lave en visnings-template for kategorier.
Hvilket Tema bruger du?
Den er sat op i Ultimatum Theme - det skal lige siges det ikke er mig der har lavet hjemmeside, så er lige at finde ud af hvordan den anden har gjort:)
Det er et betalings-tema, så du kan ikke rigtigt lave indgreb i det.
Jeg er kommet i tanke om at der måske er en anden vej rundt. Men, lad os tage en ting ad gangen.
1) Det manglende sidepanel når siden "Dokumentation" vises.
a. Log ind i Kontrolpanel/Sider
b. Find siden Værdigrundlag og tryk på Rediger.
c. En af kasserne ved siden af indholdet hedder "Sideattributter". Hvilken Skabelon står nævnt? Husk dette.
d. Gå tilbage til Kontrolpanel/Alle Sider
e. find siden Dokumentation og tryk på Rediger.
f. I kassen "Sideattributter". Ret Skabelon så det bliver det samme som for den side du kiggede på tidligere.
g. Tryk på knappen "Opdater"
h. Tryk på "Se side" og panelet skulle nu være synligt.
2) Listen af poster generes med en plugin.
a. Log ind i Kontrolpanel/Plugins/Tilføj nyt
b. Skriv "List category posts" i feltet "Søg plugins"
c. Tryk på knappen "Installer nu" og derefter på knappen "Aktiver"
d. Gå til Kontrolpanel/Alle Sider
e. find siden Dokumentation og tryk på Rediger.
f. Slet indholdet og skriv:[catlist name=Dokumentation]
g. Tryk på knappen "Opdater"
h. Tryk på "Se side" og nu skulle der så være en liste.Skrevet 3 years siden # -
1)
c) Der står (ingen forælder) i "Sideatteributter"
f) Der står det samme : (ingen forælder) i "Sideatteributter"
Muligvis det der kan være problemet? -Har prøvet rette i begge til værdigrundlag eller dokumentation i "Sideatteributter". Men intet er der sket ved disse rettelser og derfor har jeg rette det tilbage til oprindelige (ingen forælder).2)
Gjort :) Dog er der stadig "linket" til den gamle "list", hvor den kun viser en af alle dokumentation. Se evt. http://idraetsskolen.net/dokumentation/
Og det er jo den jeg ikke kan forstå hvor ligger og evt. slette den.Og kan jeg får denne nye liste til at vise noget af teksten, som der ses på det gamle link.
Det undrer mig at der ikke står nævnt en skabelon, fordi det er efter min opfattelse den eneste måde du kan lave forskellig visning af sider på. Det er ikke forældre-niveauet som der skal pilles ved.
Der findes sikkert andre plugins som kan liste blogs i en kategori, jeg har dog aldrig brugt dem fordi jeg skriver skabeloner til visning af sider i stedet for.
Jegg kan ikke hjælpe dig yderligere. Det er et betalings-tema og udviklerne bør derfor hjælpe dig med at få sidebaren vist på Dokumentations siden.
Helt okay Boldt, jeg må led videre. Men mange tak fordi du kiggede på det. Og go weekend:)
Skrevet 3 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.