Hej
Da jeg er ny i WP-verdenen, ville kunne jeg godt tænke mig en meget simpel forklaring på hvad jeg skal stille op kategorisering på mit site, lige pt. står siderne som 'ikke kategoriseret'- hvad skal dette bruges til?
På forhånd tak
Mvh.
Mick
Hej
Da jeg er ny i WP-verdenen, ville kunne jeg godt tænke mig en meget simpel forklaring på hvad jeg skal stille op kategorisering på mit site, lige pt. står siderne som 'ikke kategoriseret'- hvad skal dette bruges til?
På forhånd tak
Mvh.
Mick
Tag det som en multidimensionel indholdsfortegnelse uden tid. Du kan kategorisere stramt, f.eks. familie, arbejde, motorcykel, frimærker, eller med flere tags på samme indlæg, f.eks. familie ture bornholm, arbejde interesser mars forskning, frimærker afslapning byttecentral kup. Kategorier og tags er næsten det samme; kategorier kan du gøre til menupunkter. Du ser det nemmest hvis du begynder at tilføje kategorier og tags til dine indlæg. Efter noget tid vil det være indlysende, hvad de kan bruges til.
@Frank:
Det giver ikke problemer med flere tilknyttede kategorier per indlæg? Jeg tænker på duplicate indhold hos Google.
Du skal være logget ind for at skrive.