Hej
Jeg bruger temaet One Press, som har en flot forside, men undersiderne er ret kedelige.
Jeg kunne godt tænke mig et billede, der spænder over hele skærmen, og nedenunder skulle så de to kolonner komme med tekst i venstre side og sidebaren til højre.
Det kunne være fedt på sider som denne: studiekorrektur
Er der nogen, der ved, om man selv kan gøre sådan noget, eller om man skal have en udvikler på banen (som jo så koster penge og derfor en mindre god idé).
Tak på forhånd :-) Jan
Kedelige undersider - hvad gør jeg?
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Det behøver du ikke en udvikler til. Det kan mange temaer klare "out of the box" - f.eks. Divi og Avada.
De koster lidt penge (du kan sikkert også finde mange gratis, der kan klare opgaven), men på betalingtemaer er der rigtig god hjælp at hente - og på begge dem, jeg foreslår er der store velfungerende danske facebook grupper med masser af hjælp at hente.
Skrevet 8 years siden # -
Det sjove ved Wordpress er, at man kan lave en masse ting selv og går man i stå er der hjælp at hente i mange forskellige fora.
Når du, i dit administrationspanel, skriver sider, kan du under "sideattributter" vælge "skabelon".
Disse skabeloner giver forskelligt udseende af dine sider, når disse vises på hjemmesiden.Hvis der ikke findes en skabelon som passer dig, kan du selv skrive nogle (kræver lidt kendskab til php - men også det er der hjælp til) og gemme disse i et undertema til dit originale tema.
Skrevet 8 years siden # -
Tak for tips.
Stjans, ja, de 2 temaer ser ret fede ud. Jeg bruger en batlingsversion af mit eget tema, som jeg egentligt gerne vil beholde, fordi jeg synes, det fungerer godt, specielt forsiden. Men undersiderner er lidt kedelige.
Boldt, jeg har eksperimenteret med de forskellige skabeloner, men ingen af den ggør det, jeg gerne vil, nemlig af have et billede som et bånd øverst på siden, under topbaren. Så måske jeg alligevel skal overveje et andet tema, hmmm!
Men mange tak for jeres input :-)Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question