noget ligen dette her skulle rettes blog http://www.stripdanmark.dk fokus ligges på at gøre siden overskuelig, i den første opgave, disse nedenstående punkter mener jeg forbedre sidens overskuelighed og gør siden mere spændende,
tekst rettelser laver jeg lidt selv efterfølgende når struktur tager form med menuen.
Egen blog til hver stripper, med nuværende bookingformular som er på siden nu
Nyt banner alle billeder køre i banner venstre og højre side på hele siden, som stripper selv oploader
Alle billeder der oploades kan sættes under kategorier, alle shows typer, såsom lapdans, erotisk dans, mv. vores stripper laver derved er de motiveret til at oploade maksimalt antal billeder, da det giver flere klik til deres profil.
Laves video kategorier med links til deres profil
Hvor der øverste står Book Mandestripper og den anden side Book pigestripper, ligger der et lavet Danmarks kort, som er på siden nu.
Under hver landsdel ligges hver de stripper profiler, der dækker den landsdel.
Ved hver landsdel må ingen stripper ligge øverste eller nederste, derved hver gang man klikker på linket landsdel er det en ny stripper der ligger nummer et under denne landsdel kategori
Ved hver shows type ligger de stripper der tilbyder dette f.eks. lap dans, dobbelt shows mv.
Fodnote nederste på siden ligges disse her sider FAQ siden, links siden, om stripdanmark, kontakt siden.
Skal kunne lade sige gøre at lave et engelske flag til en underside hvor siden skrives på engelsk, oversættelse medfølger ikke denne opgave.
Venstre menu opdeles manuelt, lige nu ligger menu meget svær at se inddeling til priser - shows typer - stripper søges, må gerne laves så man bedre kan se inddeling da denne menu struktur på nuværende side gør den meget uoverskuelig side.
stripper søges ligges i en books i venstre side menu
husk streger i venstre
Må meget tænke over søgeord proces i det lavet arbejde , vil gerne nummer 1 eller bedre mangler bl.a. ordet polterabend
Vedr. spørgsmål er i velkomme at kontakt mig på min mail admin@stripdanmark.dk ønsker tilbud på pris og er i spørgsmål velkomme at skrive til mig per e-mail og selvfølgelige må i også skrive i tråden her, jeg er desværre ordblind med har brugt lang tid på dette indlæg jeg håber det er forståeligt nok
Kontrakten bliver både på skrifte og aftales gerne over et møde med skriftlig aftale fra begge partner.
budget ikke fastlagt med er åben for tilbud , ved godt kvalitet koster penge